reklama

Ako sa o vianočnú dovolenku žiadalo...

Nešťastie nikdy nechodí samo. Aspoň tak sa to hovorí... Zaujímavým faktom je, že ani šťastie samo nechodí... Aj keď som v také niečo vôbec neverila, predsa som nabrala všetku svoju odvahu a rozhodla sa požiadať o dvojitú dovolenku - počas sviatkov!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nemohla som však tušiť, že ako na potvoru bude mať môj šéf v ten deň stále niečo dôležitejšie, ako venovať sa mojim dovolenkovým predstavám. Však prečo nie? Môžem sa stresovať ešte ďalší deň...

Nemala som veľmi na výber, keďže všetko musí byť schválené jeho osobou a tak som bola presvedčená, že moja neľahká situácia sa vyjasní až nasledujúce ráno. Pred skončením šichty som sa pustila do debaty s kolegyňou, a len-tak som jemne načrtla moju situáciu. A v tom! Spásonosná myšlienka! Ako to, že ma to nenapadlo skôr? Ak jedna z nás zostane v práci počas sviatkov (práce v tomto období veľa nebude), tak ja si vlastne môžem tú dovolenku zobrať. A čuduj sa svete, ona si žiadne voľné dni nechce vyberať. Normálne som tomu nechcela uveriť. Ale tak sťažovať sa nebudem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhý deň už mierna formalitka v podobe "oznámenia" môjho voľna (moja kolegyňa bola taká zlatá, že to už deň predtým šéfovi pred odchodom načrtla) a môže sa kupovať letenka. A tu nastal šok. Základná matematická kalkulácia objasní, že kupovať dve letenky bude dvakrát drahšie, ale kto mal tušiť, že to bude AŽ také drahé?!?! No nič to, o voľno som si "tvrdo" zabojovala, celej famílii som už oznámila svoj príchod, teraz treba platiť. A to som ešte len v začiatočných fázach nakupovania darčekov, splácania úveru, platenia účtov a hlavne všetkých tých mini výdajov, ktoré predstavujú v našich dňoch svetlé miestečka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tom frmole a záplave debitných položiek som však skoro zabudla na to najpodstatnejšie, sviatky a Nový rok môžem stráviť s mojimi najdrahšími - aj keď to niečo stojí. A TO - je na nezaplatenie!

Daniela Jadronova

Daniela Jadronova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám svoju vlastnú cestu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu